sobota, 17 grudnia 2011

Spis treści blogów

Chciałabym uporządkować moje zapiski prowadzone na trzech różnych blogach. Jeden z nich poświęcony jest genealogii, drugi poświęcony mikrobiologii, a trzeci zawiera luźne zapiski i przemyślenia na. Wydawało mi się, że zakładając blogi pod 3 różnymi adresami, wprowadzę ład i porządek. Tymczasem, jak się okazuje, są one prowadzone dość chaotycznie i niekiedy samej trudno mi się połapać co, gdzie i kiedy zapisałam. Tematyka moich blogów jest różnorodna, bo i różnorodne są moje zainteresowania. 
Zachęcam Czytelników do wybrania sobie tematu. Proszę o komentarz.


Spis tematów na blogu Z Mikrobiologią za Pan Brat

Spis tematów na blogu Zapiski, przemyslenia etc

Spis tematów na blogu W poszukiwaniu korzeni


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...