środa, 31 grudnia 2014

Minął Rok 2014

Dobiegł końca rok 2014. Czas na podsumowanie. Jaki był? Nie mam za bardzo ochoty na podsumowanie, ponieważ niewiele miłych wspomnień mi pozostało. Przejście na emeryturę, kłopoty ze zdrowiem. Pokusiłam się jednak o wybranie milszych fragmentów z życia w 2014 roku. 

60 lat minęło ... (24 luty 2014)


Trafiony prezent urodzinowy od syna. Dostałam kilka przydatnych gadżetów - kalendarz, kilka numerów Alma Mater oraz 1 TB dysk. Problem się rozwiązał, ponieważ moje 3 dyski 500 GB mam już prawie zapełnione. Dzięki Tomku za czujność.

Jeden z siedmiu grzechów głównych to nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu, ale sądzę, że w tłusty czwartek z takich grzechów nie należy się spowiadać.  

Clubbing. Babskie pogaduchy z koleżankami (26 luty 2014)

23 Marzec 2014. Spotkanie z Iwoną, udzielam wywiadu do Radia Rzeszów nt chasydów przyjeżdżających do Leżajska

Rektor UJ, prof. Wojciech Nowak



Jestem sobie krakowianka fajduli, fajsuli, faj

A mówią, że góra z górą się nie zejdzie! Spotkanie na krakowskim Rynku z Wiesiem Pułczyńskim - pasjonatem fotografowania krakowskiej codzienności, znajomym z fotofloga.

Krakowskie Bulwary Wiślane 
Moje imię Anna napisane po chińsku
Nieoczekiwanie, zupełnie przypadkowe spotkanie z moją szkolną przyjaciółką, która od wielu lat mieszka we Francji - z Basią Czerniecką.

lipiec 2014 Leżajsk, Rynek

Lipiec 2014. Ostatni uśmiech przed operacją




Miły wieczór w Piwnicy Pod Baranami


Uniwersytet Jagielloński

Rzeszów
Klasztorne ogrody w Leżajsku (wrzesień 2014)

Grzybobranie


20 październik 2014. Świętujemy urodziny mojego syna Jurka

Kolejny raz w szpitalu, tym razem na O/Neurologii


21 grudzień 2014. Świętujemy urodziny mojego syna Tomka

Kilka dni temu jeden z grupy mijających mnie na drodze chłopaków zapytał gdzie spędzę Sylwestra, zaskoczona odpowiedziałam - 'na białej sali'. Nie podejrzewałam, że na Białej Sali urządzi mi Bal Sylwestrowy mój syn. Trafił do szpitala tuż przed Sylwestrem i tam przywitał Nowy 2015 Rok. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...