środa, 4 lutego 2015

Nie chciałeś ...

                  Nie chciałeś ...

         Już nie zadzwonisz
         Już nie powiesz kocham
         Już nie zapytasz czy ja kocham Ciebie

Z dala od domu
Źle Ciebie pilnował Twój Anioł Stróż
Pozwolił Ci wyzwolić się z więzów doczesności
Do życia wiecznego otworzył drzwi

                Kochałeś życie
                Choć igrałeś z losem
                Źle ustawiłeś swoje priorytety
                Wolałeś własnym rytmem pokonywać progi

Nie chciałeś...
Nie słuchałeś...
Nie dbałeś...

               Przegrałeś miłość
               Przegrałeś życie
               Wybrałeś święty spokój
Niech Ci Ziemia święta będzie. Spoczywaj w pokoju


***


Pamięci Witolda Kiersnowskiego, który zmarł 22 stycznia 2015 roku w Bad Säckingen, Niemcy. Miał 44 lata.


Też Cie kocham
Miałeś swój patent na moje pretensje
Na szał wściekłości, prawienie morałów
Na reprymendy głośno wykrzyczane
Szeptałeś czule
"Też Cie kocham! Aniu.

A ja?
Milczałam nie chcąc dawać Ci nadziei
Milcząc kłamałam, kłamiąc czekałam
I nie zdążyłam użyć czułych słów, że 
"Też Cie kocham! Draniu.

****
A kiedy znowu się spotkamy
Po stronie niespełnionych marzeń
Czy podasz dłoń na przywitanie?
Wybaczysz wszelkie zaniechania?

Tylko czy kiedyś się spotkamy
Czy Bóg wybaczy zaniedbania
Kochankom w grzechu zatraconym
Czy poda dłoń na przywitanie
Da szansę na spełnienie marzeń
                20 czerwca 2020
***


http://www.aargauerzeitung.ch/aargau/fricktal/gleich-ennet-der-grenze-spaziergaengerin-findet-leiche-128760955

http://www.badische-zeitung.de/Wehr/spaziergaengerin-findet-Toten-identitaet-noch-unklar

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...