wtorek, 9 lutego 2016

Gala Twórców Blog Roku 2015

Ruszyła edycja konkursu "Gala Twórców 2015 - Blog Roku 2015, Video Roku 2015". 
Nie miałam wątpliwości, żeby zgłosić się do konkursu, miałam jedynie problem do jakiej kategorii zakwalifikować bloga. Główną motywacją był cel konkursu, bowiem dochód z sms-ów zostanie przekazany fundacji dzieci niczyje, która pomaga dzieciom doświadczającym przemocy. 
Poza tym uznałam, że udział w konkursie to świetna promocja bloga, który mimo swoich niedoskonałości może zainspirować innych, także tych nieśmiałych, wątpiących w swój talent.
Ostatecznie zgłosiłam bloga do kat. Styl Życia, jako, że można tu znaleźć przysłowiowe - szwarc, mydło i powidło. Trochę wspomnień, relacji z wydarzeń rodzinnych, przemyśleń i refleksji na temat ...



 http://www.blogroku.pl/2015/zgloszenie/26,311,zapiski-przemyslenia-etc
Mój blog został zakwalifikowany do II etapu konkursu
Koszt sms-a - 1,23 zł brutto. Głosowanie SMS trwa od 23 lutego do 1 marca 2016, godz. 12:00.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...