sobota, 30 grudnia 2017

Mój kwestionariusz

Mój kwestionariusz
  • Główna cecha mojego charakteru:
Upór, dociekliwość, drążenie problemu, aż do jego wyjaśnienia. Myślę, że mam umysł analityczny i tak długo drążę jakiś problem, aż zrozumiem po swojemu. Koleżanka powiedziała mi kiedyś, że z tego powodu jestem trudnym współpracownikiem. Uważam te cechy za zalety, nie za wady.
  • Moja dewiza:
„Aby można ocenić człowieka, trzeba przejść tę samą co on drogę”

Porażki nauczyły mnie żyć zgodnie z przysłowiem „żyd się da oszukać tylko raz”, ale czy aby to prawda? Wiele razy dałam się oszukać i nie byłam konsekwentna, aby wyciągnąć z tego morał.
  • Cechy, których szukam u mężczyzny:
Wierność, czułość i pełne oddanie
  • Cechy, których szukam u kobiety
Instynkt macierzyński, którego mi brak.
  • Co cenię najbardziej u przyjaciół?
Wsparcia psychicznego.

Oczekuję pochwały od wielbicieli, krytyki od wrogów
  • Moja główna wada
Brak zamiłowania do gotowania
  • Moje ulubione zajęcie
Przelanie swojej wiedzy na papier, gromadzenie dla potomnych pamiątek
  • Moje marzenie o szczęściu
Mieć przy sobie wszystkie ukochane osoby. To marzenie spełniło mi się i chociaż cały czas borykam się z trudnościami, uważam, ze niczego więcej do szczęścia mi nie potrzeba. Owszem, cały czas narzekam, bo z natury jestem pesymistką, ale mogę śmiało powiedzieć, że mimo tylu przeciwności losu jestem szczęśliwa.
  • Co wzbudza we mnie obsesyjny lęk:
Bardzo boję się zmarłych osób.
  • Co byłoby dla mnie największym nieszczęściem:
Żyć na łasce bliskich, zniedołężniała, chora. Wymagająca opieki .
  • Kim chciałabym być, gdybym nie była tym kim jestem:
lekarzem
  • Kiedy kłamię:
Nienawidzę kłamstwa. Kiedy ktoś oskarża kogoś, czerwienię się, jakbym to ja była winna.
  • Słowa, których nadużywam:
„Szlak by cię trafił”, „niech go krew zaleje”
  • Ulubieni bohaterowie literaccy:
Aleksander Wielki
  • Ulubieni bohaterowie życia codziennego:
Nie wiem
  • Czego nie cierpię ponad wszystko:
Obgadywania, zdrady, nielojalności.
  • Dar natury, który chciałabym posiadać:
Niewidzialność. Wielokrotnie doświadczyłam sytuacji, gdzie chciałabym być niewidzialną i obserwować, podglądać, podsłuchiwać. Kieruje mną zazdrość.
  • Jak chciałabym umrzeć:
Nagle, bezboleśnie, nieświadomie.
  • Obecny stan mojego umysłu:
Od pewnego czasu mam świetlany umysł. Bardzo dużo pracuję twórczo, zarówno w pracy jak i w domu. Z wiekiem przychodzi mądrość i doświadczenie. Boję się jednak starości, boję się sklerozy, Alzheimera, starczego dziwactwa, zdziecinnienia. Boję się stanów depresyjnych, w które często popadam.
  • Błędy, które najłatwiej wybaczam:
Najłatwiej wybaczam nietaktowne zachowanie moich synów. Nawet te, które sprawiły mi wielki ból. Jestem zbyt pobłażliwa w stosunku do ich zachowania. Z pedagogicznego punktu widzenia nie jest to chyba dobre.
  • Błędy, których nigdy nie zapominam:
Zdrada bliskiej mi osoby, krzywda wyrządzona poprzez oszczerstwo, urażenie mojej godności poprzez nietaktowne, bądź krytyczne uwagi pod kątem mojego postępowania
  • Twoje osiągnięcia:
Poznałam miłość, zdradę, ból

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...